Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

środa, 14 listopada 2012

Czapka-kotek !

Coś mnie ostatnio naszło (dokładniej wczoraj) żeby coś wykombinować.... 
Ostatnio na rynku możemy zauważyć dużo czapek w stylu "pandy".... 
Postanowiłam więc własnoręcznie też zrobić taką czapkę, ale nie pandę tylko kotka... 
Nie jest to trudne i czasochłonne (kilka godzinek). Do wykonania tej czapki użyłam starego bezrękawnika gdyż nie umiem robić na drutach, nici, igły, brązowej włóczki no i oczywiście nożyczek.

 :)

Niżej dodaję kilka zdjęć jakość średnio dobra bo były robione telefonem...












POZDRAWIAM !


6 komentarzy:

  1. Ale super:D Jutro będę na ciebie czatowac w szatni, żeby ją zobaczyc:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha-ha świetna- dobrze ,że mikołaj nie był jeszcze na zakupach:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosimy o zdjęcie jak prezentuje się na tobie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. A dynie zrobiłaś?Może z reszty tego sweterka da się ją zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety na dynię muszę poszukać czegoś innego bo reszta bezrękawnika by nie wystarczyła :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń