Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

środa, 26 czerwca 2013

Szkicowe pomysły.

Już dawno nic nie pisałam. 
Mimo, że to już prawie koniec roku a raczej za 2 dni to moje ostatnie 2 tygodnie były bardzo pracowite. 
Dzisiaj miałam ostatnią próbną maturę z matematyki i w końcu jestem już wolna... 
Nadszedł czas na robienie porządków z zeszytami i książkami szkolnymi, trzeba się trochę pozbyć tych okrutnie przypominający rok szkolny materiałami... w końcu tuż, tuż wakacje i wymarzony odpoczynek... huraaaa :)

Robiąc małe porządki natrafiłam na pewien mój bardzo stary zeszyt ze szkicami kartek i różnych pomysłów.... 
Jak ja lubię po kilku latach oglądać moje małe bazgroły hihi :)
Jak chcecie to też sobie pooglądajcie :)

1. Kartka w kształcie muffinki










2. Z odstającymi oczami





To tylko część... resztę wrzucę następnym razem :)

__________________________________________________________________

Przypominam o moim konkursie:


ZAPRASZAM !

5 komentarzy:

  1. Ciekawe pomysły to teraz trzeba je zrealizować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę się starała :) Jak znajdę chwilę czasu ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie czasem tak wrócić i powspominać :)
    Zgadzam się z anonimem :) Czas je zrealizować ;) i może troszkę "unowocześnić" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zamawiam tą z muffinką :)

    OdpowiedzUsuń