Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

środa, 16 października 2013

Wspomnienie na jesienny dzień...

Jakoś naszło mnie dzisiaj na wspomnienia....
To chyba z powodu tej jesiennej pogody, ta pora roku jednak nie jest moją ulubioną... 
pomimo pięknych, kolorowych liści goszczących na każdym drzewie które mijam idąc 
i wracając ze szkoły... 


Wspomnienia oczywiście z Krakowa... 
z wakacji w nim spędzonych...
uwielbiam, uwielbiam i jeszcze raz uwielbiam to miasto<3

To mówi wszystko za siebie :)




I na rynku pojawił się także akcent patriotyczny :)



Skrzypce, które uwielbiam...




__________________________________________________________________________


17 komentarzy:

  1. Kraków słoneczny jak zawsze, zapraszam jesienią tez jest piękny, nawet w tak deszczowy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... to muszę jesienią go odwiedzić ... i zrobię to na pewno :)

      Usuń
  2. Kraków <3 Teraz tu studiuję i z każdym dniem kocham mocniej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i moje plany studiowania w tym mieście się ziszczą... :) Bo jest co kochać :)

      Usuń
  3. Podzielam uwielbienie:) Zdjęcia super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym chciała do Krakowa!!!Ale mam tak daleko.Kraków to było pierwsze miasto,które zwiedziłam z moim mężem i mam ogromny sentyment do tego miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... to wspomnienia na pewno są i zostaną do końca życia... Kraków to wspaniałe miasto :)

      Usuń
  5. Kraków ma swój klimat^^ Najbardziej spodobało mi się to jak ludzie grają tam na ulicach no i te żywe rzeźby, które stoja nieruchomo i tylko grożą palcem jak ktoś z daleka robi im zdjęcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się z klimatem i to nie pogodowym hihi :)
      Ja takich ludzi podziwiam za odwagę wyjścia na publikę... i to bardzo szeroką... :)

      Usuń
  6. Piękne miasto :)) i jaka ładna pogoda :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kraków wspominam zawsze ciepło. Byliśmy tam z rodzinką latem i na pewno jeszcze taki rodzinny wyjazd powtórzymy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, myślę, że Kraków jest wspaniałym miejscem/miastem na rodzinne wyjazdy :)

      Usuń
  8. Nie wiem jak to jest ale mieszkam w Krakowie od 5 lat i już mnie tak nie zachwyca, nie lubię Rynku, chyba głównie dlatego że na co dzień kojarzy mi się UJotem... wole spędzać czas na Kazimierzu, który jak dla mnie jest bardziej magiczny i spokojniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazimierz też jest niesamowity chociaż byłam tam tylko raz to od razu mnie zauroczyła... Mam nadzieję, że moja fascynacja Krakowem szybko nie minie :)

      Usuń
  9. Uwielbiam tą piosenkę choć słabo znam Kraków.. ;) piękne te zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo... tak piosenka jest niesamowita. Dziękuję bardzo :)

      Usuń