Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

piątek, 6 grudnia 2013

Rozerwanie sznurków czyli finał Wymianki Pod Patronatem Świętego Mikołaja...

6 grudzień... - długo oczekiwany dzień przez wszystkie dzieci :)
Oj... ale chyba nie tylko przez dzieci.. ja też długo czekałam na ten dzień... 
 w tym dniu czekała na mnie bardzo interesująca paczuszka, którą w końcu mogłam otworzyć...
Paczuszka przyszła do mnie od Karto_flany aż z Niemiec...
przebyła więc bardzo długą drogę :)

A co się w niej kryło ?
Same wspaniałości:

Przesłodki Mikołaj, bransoletka, świeczuszka i przeurocze lakiery do paznokci.

Ocieplacz na kubek i podstawka.

Książka za którą za chwilę się zabiorę. piękna karteczka, gwiazdka i zakładki.

Mmmm... i słodkości :)

Przepraszam za jakość zdjęć ale moim ostatnio sprzętem do zatrzymywania chwil jest aparat w telefonie :)

Dziękuję Ci bardzo kochana... :*
Prezent jest wspaniały i sprawił mi wiele radości... :)

________________________________________________________________

A do Was zagościł Św. Mikołaj ?


7 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. No najwidoczniej byłam hihi :) chyba, że Mikołaj pomylił adresy :)

      Usuń
  2. hohoho :) pozdrowienia od Mikolaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehehe^^ Widziałam, że lakier juz wypróbowany ;)
    Mi się chyba najbardziej w oczy ta książeczka rzuciła ;) Oglądałam film na jej podstawie i był nawet całkiem, całkiem ;)
    O dziwo u mnie też Mikołaj był... Czyli nie jesteśmy takie złe :D A raczej niegrzeczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to muszę ją szybko przeczytać i zobaczyć film :)
      No chyba nie jesteśmy hihi :)

      Usuń
  4. Mi też bardzo miło... na pewno będę odwiedzać bloga :)

    OdpowiedzUsuń