Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

wtorek, 28 stycznia 2014

Pierścionkowe nowości...

Ahhh... jak ja uwielbiam ferie ...
i wolny czas, tylko dlaczego one tak szybko lecą?
Tego nigdy nie mogę zrozumieć, ale chyba taka kolej rzeczy co dobre szybko się kończy.
Ale jeszcze jest kilka dni, i te co już minęły też wykorzystałam by coś nowego potworzyć...
A co powstało ? Nowości pierścionkowe:






















































Jeżeli chcecie coś przygarnąć to zapraszam Was tutaj .

Miłego dnia ! 
Magda :)










29 komentarzy:

  1. Pierścionki są bajeczne ! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe, zwłaszcza te z napisami :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne , ten z kotkiem jest cudowny!!!!
    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowo. Serdecznie pozdrawiam-Peninia♥♥♥
    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słówka :)
      I na pewno będę odwiedzała jeszcze Twojego bloga :)

      Usuń
  4. Dziękuję bardzo za miłe słówko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Podoba mi się szczególnie ten pierwszy i ten z napisem "Be a voice, not an echo" - bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo... też go bardzo lubię :)

      Usuń
  6. ooo jaki wybór..
    wspaniałe :)
    aaa niezapominajkowy rulezzz. Totalnie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy i przedostatni najpiękniejsze ! :)

    obserwujemy? zacznij, odwdzięczę się :) Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Na pewno odwiedzę Twojego bloga :)

      Usuń
  8. Piękne pierścionki. Zwłaszcza ten z przesłaniem "Be happy..."
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo... Tak nastawia pozytywnie do życia :)

      Usuń
  9. Przesliczne pierscionki, wybor ogromny..ten z niebieskimi kwiatuszkami jest najpiekniejszy.Pozdrawiam milo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierścionki są czadowe. Z kotkiem i napisami wymiatają. Jakie rozmiary tych cudów, bo ja to grube paluszki mam. Najlepiej jak byłyby z regulacją. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słówka. Tak pierścionki są z regulacją :)

      Usuń
  11. Przepiękne! Ten z niezapominajkami skradł moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te twoje pierścienie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne, szczególnie kot!!

    bardzo dziękuję za umieszczenie banerka do candy-zabawy, jako że właśnie sprawdzone, los trafia do maszyny losującej :)
    życzę powodzenia
    pozdrawiam
    Weronka

    OdpowiedzUsuń