Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

wtorek, 20 sierpnia 2013

Krakowski żużel czyli Speedway Wanda

Coraz bliżej do końca wakacji...
trzeba, więc ten czas jak najlepiej wykorzystać,
a najlepszym moim sposobem jest wypad
do Krakowa hihi :)
Jak zwykle w tym mieście jest wiele atrakcji i nie można się nudzić.
W niedziele odwiedziłam żużel i plenerowe kino na Nowej Hucie.
 
Na żużlu byłam pierwszy raz i zapewne nie ostatni, bo przynosi dreszczyk emocji w szczególności gdy się widzi wyczyny motocyklistów na własne oczy.
 
 Był to 11 mecz. kolejki II ligi Speedway Wanda Instal Kraków kontra KSM Krosno.
Starcie na własnym torze wygrała Wanda 54:36, było to piękne
i zasłużone zwycięstwo :)
 
Emocje były na prawdę bardzo duże... każdy zakręt na torze, który pokonywali motocykliści przyprawiał o dreszczyk w szczególności, gdy jeden z nich wypadł
z toru i wylądował na dmuchanej bandzie, na szczęście interwencja karetki nie była konieczna i mógł dalej startować.
 
Jeśli nie byliście nigdy na żużlu to bardzo polecam bo warto. :)
 
Fotorelacja:
 
































 

14 komentarzy:

  1. Sport z emocjami

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię speedway, ale toruński bo mam blisko ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Speedway kreakowski zapewne jak i toruński jest bardzo emocjujący ...
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Innym klubom kibicujemy ale piąteczkę możemy sobie przybić ja też kocham ten sport ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to moja pierwsza przygoda z speedawyem i spodobało mi sie więc może i ja zacznę kibicować sportowco, więc i do Ciebie piąteczka leci z mojej strony :)

      Usuń
  4. Ja też bym tak pojechała :D
    Do tej pory sobie nie wyobrażałam, że może mi się cos takiego spodobac, ale twoje zdjęcia mnie zachęciły, żeby kiedys spróbowac :D
    Ciekawe czy często jest coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to najwyższy czas poszukać czegoś w Rzeszowie i się wybrać, nic trudnego hihi :)
      Zaczynamy poszukiwania! :)

      Usuń
    2. Hehehe ^^ Tylko żeby nie wyszło tak jak z biedną filharmonią :D Była to prawdziwa tragedia -.- ^^ :D

      Usuń
    3. Zawsze możemy być pierwszymi, które zmienią coś w tragedii :P

      Usuń
  5. Oj działo sie działo, emocje były niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak. Mam nadzieje, ze to nie jest nasz ostatni taki wypad :)

      Usuń
  6. Nie byłam nigdy na żużlu,ale to pomysł ,żeby zainteresować się czymś nowym.Dzięki za inspitacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę warto się wybrać, zawsze to nowe przeżycie a może akurat zostaniesz wielką fanką tego rodzaju sportu :)

      Usuń